Bij Flexibilistay BV vinden we het belangrijk dat uw persoonlijke gegevens veilig zijn en zorgvuldig worden behandeld. In deze verklaring leggen we uit welke gegevens we verzamelen, waarom we dat doen en wat uw rechten zijn.
Welke gegevens verzamelen wij?
Wanneer u contact met ons opneemt, een vraag stelt, informatie aanvraagt of bij ons solliciteert, kunnen wij bepaalde gegevens van u vragen. Denk hierbij aan uw naam, contactgegevens en de informatie die u zelf met ons deelt. Daarnaast houden we algemene bezoekgegevens bij over het gebruik van onze website, bijvoorbeeld welke pagina’s vaak worden bekeken. Dit gebeurt anoniem, via o.a. cookies en IP-gegevens.
Waar gebruiken we uw gegevens voor?
- Wij gebruiken persoonsgegevens uitsluitend voor:
- Het beantwoorden van vragen of informatieverzoeken;
- Het behandelen van sollicitaties;
- Het uitvoeren van overeenkomsten en afspraken;
- Het versturen van nieuwsbrieven of updates, alleen als u zich hiervoor hebt aangemeld;
- Het verbeteren van onze website en dienstverlening;
- Het voldoen aan wettelijke verplichtingen (zoals administratie- en bewaarplicht).
We verwerken nooit meer gegevens dan nodig en bewaren deze niet langer dan noodzakelijk.
Delen met derden
Uw gegevens worden niet verkocht aan derden. Soms schakelen wij partijen in die ons ondersteunen, bijvoorbeeld bij het onderhouden van onze website of het verzenden van e-mails. Deze partijen verwerken uw gegevens alleen in onze opdracht en mogen deze niet voor eigen doeleinden gebruiken. Daarnaast kunnen we verplicht zijn gegevens te delen als de wet dat voorschrijft.
Beveiliging
We nemen passende technische en organisatorische maatregelen om uw gegevens te beschermen tegen verlies, misbruik of onbevoegde toegang.
Uw rechten
- U hebt altijd het recht om:
- Uw gegevens in te zien;
- Uw gegevens te laten aanpassen of verwijderen;
- Uw toestemming voor verwerking in te trekken;
- Bezwaar te maken tegen het gebruik van uw gegevens, bijvoorbeeld voor nieuwsbrieven;
- Uw gegevens over te laten dragen aan uzelf of een andere partij.
Wilt u gebruikmaken van één van deze rechten? Neem dan contact met ons op.
Bewaartermijnen
- Gegevens die u aan ons geeft bij een vraag, bewaren we maximaal 4 weken na afhandeling van de vraag.
- Sollicitatiegegevens bewaren we zolang nodig is voor de procedure.
- Wettelijk verplichte gegevens, zoals administratie, bewaren we tot 7 jaar.
Cookies
Onze website maakt gebruik van cookies om het gebruiksgemak te verbeteren en anonieme statistieken bij te houden. U kunt uw browser zo instellen dat cookies worden geweigerd, maar sommige functies van de website werken dan mogelijk niet goed.
Wijzigingen
Ons privacybeleid kan in de toekomst worden aangepast, bijvoorbeeld als onze dienstverlening verandert. We raden u daarom aan deze verklaring regelmatig te bekijken.
Contact
Heeft u vragen, opmerkingen of klachten over ons privacybeleid? Neem dan gerust contact met ons op.